god morgon

nu har jag mer tid att hinna med bloggen å datarn över huvud taget... :)

igår var det fullspeckat schema, först jobbet. sen efter det åkte jag å handla. sen raka vägen hem. sen var det bara att sätta igång med städningen. efter det hoppade jag in i duschen. förberedde maten...
marina, tobbe å sigrid kom vid 18-tiden.
det blev en mycket trevlig kväll igår. :) käkade, spelade spel, tjötade å skrattade....

nu idag, vaknade man ju upp med ett underbart väder ute.... härligt!! å det ska vara jättefint hela helgen. å runt 25 grader. :)
först ska jag å michan mötas uppe i byn å kika efter presenter till mamma å anel.
sen lite senare idag kanske jag ska me marina å hennes familj å plocka svamp :)

vi hörs lite senare... för nu e det ett "true blood" avsnitt som gäller å sen frulle på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0