sommar!!

kanske inte enligt almenackan, men ute i solen e det banne i mig det!! :) det har varit sjukt varmt idag. på våran balkong har man knappt pallat å sitta!! men det gör man ändå, svettas gärna!! ska absolut inte klaga, helt underbart!!!!! :)

imorn e jag ledig! så det ska bli gott. ska vara ute hela dagen. ska rensa i landet å sola... :)

nu i eftermiddags var pia å engla på besök, å efter det åkte jag å besökte marina å sigrid som satt å njöt av värmen på deras altan. :)

ska käka kvälle nu, sen vänta in markus som e på träningen. sen hoppas jag på en film ikväll. vill se "the blind side" som jag fortfarande inte har fått se än. den ska ju vara så bra!!

go kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0