nu har snart....

...tisdagen gått den me, skönt att det rullar på.
imorn börjar jag jobba 10 så lite sovmorgon får jag allt :)

nu ikväll har jag vart iväg å dansat... mycket att nöta in nu så det sitter som en smäck! på tisdag ska vi öva på scen, å då måste allt verkligen sitta. å utan speglar framför sig me, det e skillnad. mer än vad man tror.... ska öva, öva å öva så man kan det utan å innan om nån skulle väcka mig på natten, å då ska jag kunna det!!!
vi fick våra kläder idag me, ska fixa lite med min väst till cabaré numret, å så måste jag fixa en ny kofta till den moderna dansen. men annars blev allting bra. :)

hörs mer imorn, ska fixa här lite nu innan sängen kallar... :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0