markus data

nu sitter jag vid markus dator, för på min dator som e mitt emot markus vill inte nätet funka på....konstigt nog. trådlöst nätverk, å ändå funkar bara nätet genom markus dator..... vad fan e det som händer???? 1 april......hmmmm nåt som spökar kanske?!

har vart förbi hos sigrid idag å lekt lite som ni såg på bilderna nedan :) hon e sååå mysig å go den lilla lorten!! hihi :)
ska upp till jobbet om en 45 minuter å jobba lite, sen e det kalas som väntar. :) smörgåstårta blir det å det e ju underbart gott! :) mums fillibabba!

annars under påskhelgen så ska vi imorn besöka mona å familj, käka gott å sova över där.
på lördag har vi inget bokat ännu, hyffsat lugnt hoppas jag på.
söndagen kanske det blir kalas här, å även på måndag. då ska markus firas! :)
å på söndag kväll kanske det blir bio med marina å tobbe. ska kika lite vad som går nu över påskhelgen, så får vi se om nåt lockar... :) mysigt med bio.

hörs mer imorn... adios å GLAD PÅSK alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0