här ska man skriva nåt ja......:)

ja nu så e jag inne på nätet genom min dator....wow! det e ju knappt så att man kan tro det att jag verkligen kan vara inne på nätet. inte varje dag det händer, men nån gång ibland så funkar det så här sent på kvällarna efter att datorn har behövt vara igång i ett par timmar först.... det e ju så tråkigt detta!!! man e verkligen behov av nätet idag. det e mycket man gör genom nätet har jag nu kommit på efter att inte kunna använda det.

denna veckan har varit hyffsad lugn. väldigt mycket sommar känslor har man fått tack vare det underbara vädret :)
har suttit väldigt mycket på våran härliga balkong där vi har sol hela dagen :)

markus jobbar dygn, så jag e själv hemma. tänkte kikat på en film här i sovrummet, men "bröllopsfotografen" funkade inte som den skulle så det sket sig.
så nu fåt john blund komma istället. lika bra det. så e man pigger till imorn. :)

imorn ska jag å markus kika lite på bilar... min gamla "bettan" ska bytas ut till en fräschare "bettan". vad för modell vi e sugna på vet vi inte riktigt ännu. vi får se....det ger sig! :)

natti natti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0