en härlig kväll

igår var det riktigt skoj.... :)
andreas blev glatt överraskad när han å pia kom till restaurangen å såg oss där.... hihi :)
bra jobbat där pia!! han fattade ingenting. så det blev en kul suprise!! :)
vi började kvällen inne på restaurang "stearin" som ligger på 3:e långgatan i Göteborg. sen drog vi vidare till "The Rover" som ligger på 2:a långgatan. ett jättemysigt ställe. en pub där dem hade en massa udda ölsorter som grabbarna testade för fullt!! :) sen for vi hemåt vid 23.30, för markus började jobba idag 09.00 å ska jobba dygn. så en lång dag väntar han. men han var nog inte så seg i morses iaf... skönt det!!

jag har idag först haft besök utav mamma som kom förbi på en förmiddagsfika, sen åkte jag å tvättade bilen, å åkte om blomsterjätten i Skene å köpte svarta lerkrukor till mina plantage....som växer å växer :) riktigt kul å lyckat!! :)
sen när jag kom hem fixa jag lite med det, planterade om lite å så. sen blev det lite lunch på det. har bott ute på balkongen idag, hur gött som helst ju!! :) nästan sommar....
efter middagen gick jag ut å kratta upp löven i trädgården, även grannarna var ute. å fixa lite.

nu ska jag bara slänga mig i soffan ute på balkongen, lösa lite korsord å njuta av solen :)

hörs mer imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0