dissar!!!!!

åhh vad jag blir trött!!

varför kör inte folk efter sin egen stil.... nä, nu ska det vara så, så då måste jag oxå ha det!! det jag talar om e den nya/populära PH-frillan.
så nu här i lilla Kinna så ser man grabbarna, speciellt dem som går i gymnasiet i ett par chinos, skjorta, fejkglasögon, å den nya PH-frillan..... å den ena ska vara coolare än den andra. å när nånting sånt som den här grejen slår över så som den har gjort dissar jag det med en gång!!! då tröttnar jag. det blir ju inget speciellt längre. kul å gå runt å se ut som alla andra.... NOT!
jag säger bara:  -GET YOUR OWN STILE!!!!!

om ni inte fattar vilken frisyr jag menar så kommer det 2 bilder här.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0