äntligen snart helg igen...

aldrig fel det!!! :)

i helgen ska jag fotas!!!! :) tjohoo, ska bli sååååå kul!! har några teman färdiga som jag hoppas blir som jag tänkt.
så jag å Tola åker ner till Kristianstad tidigt på lördag å e åter hemma lördag kväll. å vi har alltid så skoj ihop jag å Tola så det ska bli jättekul!! våran bilfärd kommer vara fylld med roliga historier å annan skitsnack! :) samma dåliga humor har vi båda två me så det e alltid gött!! = vi förstår varann väldigt bra!!! :) hehe

jag å markus letar bil i fulla drag me, det e så jäkla svårt å välja på vilket märke först å främst man e sugen på. och modell givetvis.... får beslutsångest!!
vill hitta en NU!!!

imorn e det jobb som gäller, sen efter det vet jag inte ännu. markus har premiärmatch så han e iväg under kvällen. för min del kommer det iaf bli en lugn kväll, packa inför fototrippen å ladda.

hörs mer soon! ps. än så länge funkar nätet som det ska..så hoppas på att det e reko imorn me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0