åhhh wow

får passa på att skriva här på bloggen nu när internet vill fungera en stund här på kvällskvisten :) det e inte klokt detta när det gäller nätet, vilken piss!!
vi ska få hem ett nytt mordem, så jag hoppas att det hjälper nu.

det har inte hänt så mycket här i veckan.... jobbat har jag gjort. å igår efter jobbet åkte jag förbi lilla sigrid å myste lite. :) i morses åkte dem till skottland. första flygningen för sigrid, endast 5 månader gammal. inte illa. hoppas det gick bra för dem. ska skicka ett mess till marina imorn å höra hur det gick för dem :)

å så har jag gått å blivit förkyld, jag tror min syster yster mona har smittat mig i måndags när vi hade kalas här för markus. så nu e det dunderkurer som gäller. har haft sån jäkla huvudvärk idag, å det orkar jag inte med!

får se när vi hörs nästa gång, beroende på mitt internet. har ju min mobil, men då blir det inga större inlägg....
adios så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0