varför??

härligt med en slapp å lugn söndag.... :)
har lite å stå i, men inga jobbiga grejer. skulle dock vara en storstädning som skulle beheövas, men får se om det blir av idag...
annars ska jag iväg till markus moster pernilla å hämta en klänning som jag ska prova till 50-tals festen nästa helg (grease tema). så får hoppas den passar. det e en orginal klänning från 50-talet som markus mormor en gång har använt. :) sen måste jag storhandla, allt e verkligen slut i kylen. sen ska jag å johanna ses en sväng.


igår var bra. mycket roligt å trevligt. men redan vid 23.00 åkte jag å markus hem. jag började må lite illa, som jag har gjort nu dem senaste gångerna jag har druckit. kan inte fatta varför det blir så??? skittråkigt ju... förstör ju det roliga. man orkar ju inte vara kvar när man inte mår bra. å det var ju så roligt igår så det var väldigt tråkigt!! å nej, jag e inte med barn....låter nästan så, men har haft min mens precis så det e inte det..... :)
men vad det e vet jag ej??

lite bilder från gårdagen kommer lite senare idag, hinner inte nu. måste fixa i ordning mig. ska åka om en liten sväng...

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0