redan lördag...

det går undan... idag e det en fullspeckad dag.
men först ska vi gå igenom vad som hände under gårdagen. hann ju inte blogga igår....sorry!!

igår på skolan gick vi igenom "glitter/glamour", det var jättekul å det gick jättebra! jag å linn sminkade varandra.
här e lite bilder...


   
jag har sminkat linn

   

   
å linn har sminkat mig

   

   
å här har jag byggt på med lite glitter.....


sen efter jobbet så åkte jag hem till marina, vi hade en liten myskväll igår. vi kollade på idol å smaska i oss lite gott gott.... :) sen efter idol kollade vi på en film "dumpa honom". men efter halva filmen blev jag så trött så jag åkte hemåt å la mig. jag somna som en stock.... :)

idag, lördag.... så har jag varit hos marina å fixat en underkjol till min 50-tals klänning som jag ska ha på mig ikväll, på monas å hannas 25-års fest. "grease"-tema. kort kommer sen.... :)
har inte provat om det blev bra än, men det blev det nog.... annars får det bli väl.

nu ska jag laga mat, sen fixa till mig.... ska åka vi 3 tiden till överlida. ska sminka mona, å sen ska vi sitta lite före ett gäng å förfesta lite innan vi ska bege oss mot festen.

hörs mer imorn... kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0