redan fredag imorn :)

oj, oj, oj vad veckorna forsar förbi..... å det e såååå roligt på make up skolan :)
idag fick vi ju välja själva hur vi ville sminka våran modell, till en kvällsmake up. å det gick jättebra. plus att jag gjorde det på en bra tid, å det e ju aldrig fel!! :)

lite bilder:


   
här har jag sminkat syrije

   

   
å syrije har sminkat mig

   

imorn e det dags för sotiga ögon. det ska bli kul å äntligen få lära sig det. så det blir så där snyggt som man ser på modellerna i tidningsomslag mm.... :)

sen ska jag jobba, blir nog till 18.00 imorn. efter det blir det nog en hyffsad lugn kväll, för markus ska iväg tidigt på morgonen med innebandyn på DM i Skövde hela helgen.
å jag ska iväg med syrran å fixa lite ärenden, å sen på kvällen ska vi till ida i Varberg där vi ska fira henne å emma som har å ska fylla 23 år.

men hörs mer imorn så blir det säkert nåt kort på morgondagens sminkning... :)
ciao!

Kommentarer
Postat av: Amelie

De här var fina!

2009-09-11 @ 13:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0