en present... :)

igår när jag hade markus syster sandra på besök på salongen, så kom hon med en present till mig från henne å daniel. gulliga dem e..... :) ett par jättefina örhängen!! :) 


    


imorn ska jag inte till skolan. varken imorn eller på torsdag. det e nämligen hår-dagar på skolan, att lära sig att platta å locka ett hår, sätta upp det mm.... nåt en annan kan, så jag väljer att jobba. behöver det så mycket som det bara går nu när man går skolan så jag prioriterar det före. e man frisör fick man nämligen välja om man ville vara med eller inte. man får full närvaro ändå.

nu ska jag ladda inför idol, alltid roligt å se på auditions.... :)
hörs mer imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0