dags makeup 2

idag på skolan var det en enklare variant av dagsmakeup som vi fick testa på. riktigt lätt å nice blev det!!! :)
lite bilder...


   
här har jag sminkat emelie

   
å emelie har sminkat mig

   
klassen....

   
lilla söta Otto som var med lisbeth idag....världens goaste hund!!! :)


efter jobbet idag så var jag riktigt sugen på en kvällspromenad idag me. fick inte med mig nån....eller jo, jag släpade med mig min ipod.... hehe :) markus e på innebandyträning. annars hade nog han henkat på.
men det var riktigt gott att gå själv å lyssna på illbra musik! :)

tiden räcker knappt till nu på kvällarna när man kommer hem så sent å måste gå å lägga sig i hyffsad tid. hinner knappt sitta vid datorn eller göra nåt annat.

nu måste jag ta tag i att måla upp morgondagens sminkning på ett sminkkort. för imorn ska vi veta när vi kommer vad vi ska sminka på våran modell. vad vi ska ha för bas, färger på skuggor, rouge mm....
å sen måste jag tvätta mina penslar som jag gör varje dag efter varje användnig. ett måste!!! det e jätteviktigt!

hörs mer imorn, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0