back to 80´s

idag var det färgglatt värre på skolan, sååååå himla kul!! 80-talet rules!!!!! :) grym tid....
glömde min handväska hemma idag med kameran mm, så jag kunde inte ta några roliga bilder idag på skolan, men lisbeth tog en massa kort med sin kamera som jag ska få. så länge får mina duga som jag tog på mig själv här hemma....


   

   

   

   

som ni ser så var det så mycket färg som möjligt....
jag tycker det e nice!! vill oxå upplevt den tiden i tonåren. en annan var ju bara några år under 80-talet. :)

får se när jag får bilderna från lisbeth, så får ni se ännu roligare bilder. vi posa nämligen en massa utanför skolan. man fick en å annan blick från anmälheten....hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0