60-talet

idag gick vi igenom 60-talet. det gillade jag mycket mer än 70-talet. en ikon som var en av dem största på 60-talet var "Twiggy". den första "magra" modellen. det var hon som skapade aneroxin....tyvärr... det var därför anorexin var så stor under 70-talet. å har tyvärr fortsatt inom modebranchen och i vanliga svensson livet.
lite bilder på twiggy:


   









som ni ser var det fransarna eller rättare sagt lösögonfransarna som bröt ut under 60-talet. mycket fransar å en markerad svart linje i mellan globlinjen å brynet...

lite bilder från skolans lektion. jag å lisbeth sminka varandra....









inget man går med på stan precis, men kan vara kul å göra en snygg svart-vit fotosession med detta smink å med 60-tals plagg mm..... :)

imorn kommer jag inte ihåg vad som står på schemat.... det återstår att se. 

har för en stund sedan kommit hem från en riktigt härlig thaimassage på 1 ½ timme. hur skönt som helst. e att rekomendera för er som inte testat det. har gjort det många ggr förut då jag var nere i thailand. men det var ju 3 år sedan nu så det var gott å få en flashback på hur skönt det verkligen e!!!! dem har nyper som få i fingrarna.... det gör liksom gottont!! :)

nu idol!! 

kramar
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0