wow....

......tänkte precis på att det var i oktober förra året som jag började blogga. å så gick jag tillbaka bland mina första inlägg för att kolla vilket datum det var jag började. å så var det idag för ett år sedan 27/10 2008. coolt....!!! lustigt att jag tänkte på det just idag. :) hehe.....

på tal om idag, i morses fick jag ett glatt besked. min bästa kompis marina å hennes sambo tobias fick sin lilla bebis idag :) det blev en liten flicka! hon pluppa ut 1 vecka å 6 dagar för tidigt. skönt för dem att det blev åt det hållet. det e nog alltid tuffast å behöva gå över tiden. måste ju vara rena döden. dagarna tar väl aldrig slut då... 
så ett stort GRATTIS till er!! hoppas jag får träffa er snart å pussa på lillfisen! :)
har redan handlat presenter....hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0