söndag

söndag redan, men en fin sådan :) blå himmel å sol här i Kinna.
igår så var jag hela dagen på salongen å greja, sen efter det så åkte jag hem å slängde mig i duschen, åkte sen till Öxabäck å hämta upp markus sen åkte vi vidare till Överlida till mona å familjen :)
fick plankstek till middag å nybakad kladdkaka till efterrätt :) mmmmmmuuuummmsss!! :)
det blev att vi slagga över. men la oss vid 12 redan. jag var helt slut!! det har vart full rulle i helgen, med renoveringen på salongen. men det har varit såååå kul, för det blir såååååå bra!!!! :) längtar redan till att få jobba.

idag har jag oxå vart förbi salongen å grejat lite. nu börjar det närma sig mot sitt slut när det gäller renoveringen. e lite småkrafs kvar bara att fixa med.
nu ska jag å markus snart dra oss mot Borås där vi ska fira markus pappa å farmor som har fyllt år.
sen e det raka vägen hem å råplugga inför morgondagens teoriprov som vi har imorn i skolan. har inte hunnit plugga nåt ännu så det känns inte så bra. e en del å plugga in. mer än vad man tror.

vi får höras mer imorn... nu måste vi åka.
ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0