seg blogg

idag e bloggen seg.... tar lång tid för varje sida att pluppa upp...
nu har hag fått bilderna från 20-talet, på mig som lisbeth sminka... and here we go...


   

   

   

   


det blir ju så snyggt när man har photoshop som man kan jobba med, har ju själv haft det men råkat raderat det. då jag trodde jag skulle fått fixat en version på svenska som e betydligt mycket lättare att förstå...men men, nu har jag ingen istället, men ska fixa det. för det e såååå kul!! man kan ju göra om allt på en bild med photoshop, bakgrunder, nyanser, toner mm..... a en djungel med grejer.... :)

idag i skolan hade vi egen trend. har tagit kort, men ska lägga upp det imorn... 

nu ska jag fixa lite här innan sängen kallar... natti!!!

    
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0