en mysig kväll i Holsjunga

vi hade det riktigt mysigt igår med grannarna :)
som just för tillfället e bofasta i Holsjunga. deras dotter Engla fyller 2 år på onsdag, så vi hade med oss presenter till henne igår. å hon blev jätteglad, så det blev lyckat :) hon e såååå söt!!! :)
vi sov över, så när vi kom hem i förmiddags drog markus till jobbet, å jag åkte upp till affären å handla vaniljsås. mamma kom över på lite fika. jag slängde ihop en äppelpaj :)
sen när mamma åkte så drog jag igång med en storstädning + lite röjning... det känns så skönt efteråt när det e gjort. håller på att tvättar. har några maskiner kvar...

sitter i soffan just nu å väntar in "Top model", som börjar om 1 timma å 10 min. 

   

efter det kommer "Ensam mamma söker", som jag inte kan slita mig ifrån nu när man har börjat kolla på det. :)

   


ska bli underbart gott att slippa sätta mig på en buss till gbg imorn.....kommer kännas konstigt. och tråkigt på ett sätt, eftersom man kommer att sakna klassen å dem roliga dagarna. men det ska bli gott att få sova till 8 imorn, en rejäl sovmorgon för min del. a, dem första dagarna, sen e la man inne i det gamla vanliga. man vänjer sig så fort....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0