det andra praktiska provet

det kändes bra iaf... :) å kul var det. å ännu skönare känns det nu när dessa 2 prov är över som vi själva inte haft nån aning om vad vi ska sminka. så imorn e det Eva-tema (alltså om Eva i bibeln). vi ska ta fram våran egna bild av Eva. kan bli spännande detta. resultat får ni se först på fredag för imorn blir jag kvar i gbg hela dagen å sover över hos min klasskompis marie. ska bli sååå mysigt å såååå kul. hela klassen å lärarna ska ut å käka på kvällen. jag har bokat bord åt oss på manana i majorna. :) ett tapas ställe som e mycket poppis! :)

här e lite resultat iaf från dagens prov:


   
först fick vi i uppgift att sminka en dagsmakeup. vi hade 50 min. på oss

   
mona min syster ställde upp som modell. här sminkad utav marie.

   
sen fick vi en ny modell, som vi skulle bygga på från en dagsmakeup till en kvällsmakeup. 15 min på oss.

   
mona som blev sminkad utav linn

   
å här skulle vi sminka till ett omslag till tidningen "make up store", å endast få användnig av 2 produkter. 10 min på oss. å den här gången fick mona vara min modell :)

a det var skojsigt å få leka med sminket på sista sminkningen :)

nu måste jag ladda inför morgondagen... mycket å packa å förbereda!!
ciao sålänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0