dekoration

idag hade vi dekoration i skolan, det vill säga att vi skulle klistra på nåt på huden som skulle matcha med sminket. ja valde att dekorera alexandras rygg å sminka en passande look till citatet jag klistra upp på ryggen.
här e resultatet:


   

   

å så här blev jag idag, gjort av alexandra:

   

det var en riktigt rolig dag idag. :)

idag var sista skoldagen för min del. imorn e jag ledig, då e det repetionsdag i skolan för dem sem vill öva på nåt eller om man har varit borta från nån lektion å måste ta igen nåt. så för min del blir det lite teoriplugg inför teriprovet på måndag. sen på tisdag, onsdag å torsdag har vi sminkprov. å sen e vi klara!!! :) wow, det e inte klokt vad fort detta har gått. sorgligt oxå att det kommer vara över. å att man inte kommer åka in till gbg å träffa alla goa klasskompisar... :(
men får hoppas man håller kontakten med varann. å framför allt att man kommer ses ute bland make up jobben å få jobba ihop nånstans. det hade ju vart grymt kul!!! :)

ikväll efter jobbet stängde vi igen å började riva å tömma lokalen. så nu e allt lensat i salongen. vi ska förnya möblemanget å istället för att ha öar på golvet ska vi flytta ut mot väggarna. så det kommer bli en sån härlig rymd i lokalen. :) ska bli grymt kul när det e klart! :) 


   

   

   


nu ska jag snart kosa te sängs, så jag orkar upp imorn. 

men åter här imorn, ciao!!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0