30-talet

idag gick vi igenom 30-talet. det var riktigt spännande. på den tiden vaxade man bort ögonbrynen å målade dit nya fast högre upp. men idag slapp vi bli av med våra bryn, vi fuska bort dem med lite produkter. resultatet får ni se imorn, måste fixa om korten till svart-vita, plus att jag måste föra in dem i datarn som jag inte gjort ännu. å eftersom vi ska gå igenom 20-talet imorn som oxå hade bortvaxade bryn å foton i svart-vitt, fixar jag dessa imorn när jag har alla foton samlade... :)

just nu tittar jag på "sveriges fulaste hem" på tv3. med simon å tomas. ursch, tycker inte orange e nåt snyggt att ha på väggarna. å det e just det dem gör nu..... sätter upp en tapet i det blivande matsalsrummet i en skrikig orange färg...
efter detta kommer "hollywoodfruar" som jag inte kan slita mig ifrån nu när man har börjat kolla på det.
sköna bruttor det där.....hehe :)

hörs mer imorn. natti... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0