sprungit förbi!!!

oj, denna dagen gick fort må jag säga..... idag har vi varit en tripp på Ikea å handlat hem lite krafs. en soffa blev det till spelrummet, å en massa andra behövligheter. :) nöjda å belåtna!!
å nu har grannarna varit här en sväng. grabbarna har fått möta varann i hockey å jag å pia har hamnat vid legot med engla. :)
e redan trötter, det tar på krafterna när man har vart på Ikea å flängt. ska upp tidigt imorn med å fixa å dona innan fotograferingen. vet inte alls vad jag ska packa med mig för kläder...så man får lätt beslutsångest!! oj shit!! nu kom jag på en grej jag måste fixa ikväll.....har ju inte fått tvättat penslarna å puffarna än sen visningen i söndags. å det måste jag ha gjort ikväll annars torkar inte det tills imorn då jag behöver dem. bäst att ta tag i det med en gång. sen ska jag ta kort på våran nya soffa + kläderna jag shoppade i förrgår å visa er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0