sorry

har verkligen inte haft nån tid över å skriva nåt inlägg i helgen..... det har rullat i ett å lite mer!!! men kul har det vart! :)

skoj å ploj dagarna blev lyckade :) har vart jätteskoj, ett gott gäng har vi vart i laget. roliga pajkar!! hehe :) dem bjöd verkligen på sig själva. vi fixade ju kläder till vårat lag. å det blev baddräkter i fin marinblå färg :) jag å malin fick röda baddräkter.
vi vann 2 av 4 matcher så lite bra gick det. men det räckte inte till slutspel. det avgjordes med ett mål för lite....så lite synd var det. men samtidigt skönt att slippa spela på lördagen. det e jobbigt värre ska jag säga. inget syre alls där inne i hallen å så ska man spela på det..... pust!!
lite bilder från helgen....


   

   

   

   

   
den nya "stig helmer"......hihi så söter lilla alfons :)

   

   

   

   

   

   

   

jag var tvungen att dra mig efter middagen å prisutdelningen. lite tråkigt, men det var kul så länge det varade!! :)
tack alla för en lyckad helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0