röjt som aldrig förr.....

göttans värre var det!!! nu har jag äntligen fått röjt undan all skit som har legat lite här å där. å det e så härligt att att det e gjort.
nu resten av kvällen kan jag bara va, å ta hand om mig själv= slappa i soffan :)
 
vi var å besökte lilla sigrid, ååååååhhhhhh sååååååååå SÖT hon var!!!! gulleplutten... jag vill oxå ha en liten fis å hålla om.... :( jag längtar faktiskt till den tiden.....när den nu ska dyka upp?? inte allt för lång tid dit hoppas jag. ska bara få min sambo på dem tankarna me :) hehe.... båda ska ju känna sig redo.

nu e det dags för lite kvällsmat å tillbakalutning i soffan.
ciao!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ååh jag vill också hälsa på henne :) får se när vi ska göra de med Ewa-lena och dom.

De tycker jag låter som en bra idé Mari hehe ;)

2009-11-03 @ 19:15:24
Postat av: mona Isacsson

Ja, söt var hon verkligen =)

Vem blir inte sugen när man ser en sån sötnos... hihi

2009-11-03 @ 19:31:46
Postat av: Amelie

då väntar jag mig tillökning om ett tag då ;) ska bli så kul å ses snart! Kram

2009-11-10 @ 23:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0