måste sätta fart...

....shit det e inte likt mig att bara skita i saker. jag har nämligen kvar saker å ting i påsar sen skolan va. saker som man hade till provveckan mm.... som jag ännu inte har packat upp. inte nåt likt mig att dra ut på det så. det ligger lite överallt me, ännu sämre... men ska sätta fart med detta nu å imorn bitti. det e ju såå skönt efteråt när man har uträttat nåt som man har dragit ut på att göra :)

idag har jag varit hos Johanna i hennes butik å handlat en massa växter :) det har blivit sååååå fint här hemma nu med all fina växter!! :)

   

   

   

   


maja ville oxå vara med...... :) 


   
här ser hon lite butter ut hehe :)

   

   
min ädelsten!!!! :) puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0