lördag

igår tog jag å markus en sväng till borås. markus skulle självklart köpa ett nytt tv-spel.....det blev NHL 10. jag skulle kollat efter ett par tights på MQ som jag hade sett, men självklart fanns inte dem i nån utav butikerna i borås. närmaste var göteborg... :( så det sket sig... istället hittade jag två st. på Gina :)
visar bilder på dem sen....
på kvällen sen hamna vi hos darrell på lite förfest. skulle gått vidare till hotellet, men när vi kom dit så kände jag, markus å pär att det känns för smått åldersmässigt... känner mig inte hemma där längre alltså. ska ALDRIG mer gå dit på 20+
så vi palla oss hemåt..... å när man går hemåt från "byn" så går man förbi MC´donalds så vi tog en drive in å tog oss varsinn hamburgare.....:) sen var det dags för sängen. skönt å känna sig utvilad idag..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0