helgen

då har den sprungit förbi som vanligt lika fort.... men en mycket trevlig helg har det vart!!! :)

i fredags blev det att vi hamna hos linda å tomas å deras tillskott maximilian :) hur söt som helst. vi kolla på idol. även carro, johan å robert var där. :)
sen igår blev vi inbjudna till våra grannar, pia å andreas på jättegod mat!! mums mums... :) sen smög vi in till oss å kollade på film.
å idag efter ridningen flög jag in i duschen å lika fort ut igen, fixa iordning mig. sen for vi till överlida å firade leon som fyller 4 på torsdag :)
nu e jag hemkommen igen efter att ha slängt av markus i fritsla. där han hade samling med innebandylaget. dem har match i borås.

så nu ska jag luta mig tillbaka i soffan å bara slappa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0