X&Y

helg, helg, helg....... :) jippi!!! sååååå underbart gott!

ikväll blir det utgång på X&Y i borås med johanna. jag vet inte vad jag ska ha på mig, samma problem varje gång...
men ikväll får det bli hyffsat lugnt. imorn e det mö å fixa... ska iväg å kika lite, jag å markus på saker vi funderar på att köpa till den nya bostaden. å så ska jag klippa han, åka å storhandla mat. för imorn kommer gunilla (min syster) å man på besök. gunilla ska iväg på 50-årskalas men anders ska stanna kvar å grilla, å så kommer mona med familj me. så det ska bli trevligt. jag såg att vi hade fått svenska färskpotatisar me i affären....mmmmmmmmm såååååå gott!!! gunilla å anders ska sova över, mysigt!! :)

nu måste jag göra mig i ordning inför partajet ikväll. men en kvällens outfit får ni se imorn... :)

ha det gott!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0