wow wow wow

vad kul det var igår.... :) vilken 80´s fest det blev. alla var nog vädigt nöjda å glada. såg så ut iaf. har en massa kort, men har inte lagt in dem än, ska göra det sen efter sista dansföreställningen som e ikväll. :) men alla hade verkligen gått in för det med outfiten, så kul tycker jag. vi började kalaset vid 18 å avsluta vid 02.30. lagom när man måste upp tidigt å åka tillbaka till lokalen å städa efter oss. det var kladdigt värre :) hehe.... men det e så det ska vara. jag var där 09.30. det gick snabbt undan, vi var 5 st som hjälptes åt.

sen var det bara att åka raka vägen till david som jag hyrt högtalarna av å lämna av dem, sen åkte jag hem å sminka till mig å så kom michan å anel å hämta upp mig å markus. vi åkte till dansen å markus å anel skulle kolla på oss :) första gången som dem ska se oss dansa. :)

nu e vi hemkomna å det gick bra. anel filmade så nu fick vi se dansen från publikens håll för första gången, å vi gjorde det snyggt, en bra dans har vi. det händer verkligen saker på scen när vi e inne å dansar. showit värre!!! :)

jag å markus har precis ätit av partybrickan som vi fick över från igår, mätt å belåten sitter jag här i soffan nu, tung i huvet e jag me..... hehe, inte så konstigt kanske efter den dansen igår.
nu e det dags för en kaffe, sen en tupplur i soffan.

hörs mer sen efter dansen... ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0