stackars Jasmine

gumman min e dålig i ryggen.... :( jag tycker såå synd om henne. hela sommarn bli tung för henne nu när hon knappt får röra på sig... :( hon har ett svårare fall av diskbrock. jag var förbi henne nu med en paradis ask å en bukett blommor, för att lätta upp vardan för henne lite :) aldrig fel med choklad :)

   
    jag å jasmine sommaren -07

   


dans imorn som sagt, men innan jag ska dit ska jag ta mig upp tidigt å försöka packa lite mer å knö ihop alla kökssaker till ett skåp så jag kan börja städa ur dem andra. så har man lite mindre å städa sen när den dagen kommer då allt ska vara klart. :)

nu måste jag ta mig en alvedon å en öl, för nu e det trots allt helg :)

hörs imorn. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0