snart inget nät... :(

åhh vad jobbigt det kommer å bli. man e ju sååå van vid att ha internet jämt, men nu försvinner det på fredag. eftersom vi adressändrar. så det kan ta allt från 2- 5 veckor innan vi har det igen. puh vad tråkigt!!! men men, det e bara å bita i det sura äpplet.
tur iaf att vi har internet på jobbet, så får flänga med mig datarn dit så jag kan skriva lite inlägg å så... :) nu e det iaf kul att vi flyttar snart. till helgen blir det. längtar!!! ska börja packa ner mycket kläder nu, man använder ju inte ens hälften....hehe.... :)

vilket härligt väder det har varit idag, solen värmer jätteskönt. hemma på lunchen idag satte jag mig ute på balkongen i en 1/2 timma, å somna.... :) tur var att jag ställde klockan på mobilen, annars hade jag kanske sovit gott där ett bra tag. var jätteskönt.

hade en riktigt nöjd kund idag, alltid kul med nya kunder som blir såå nöjda :) hon kom in på salongen å frågade efter mig. hon ville beställa en tid, för hon hade sett 2 kunder till mig, som hon tycker e sååå snygga i håret. så hon fick en tid av mig 14.30 idag. å hon blev jättenöjd! sen tacka hon så mycket för sig å gick. jag började med nästa kund, å då kom hon in igen med en blomväxt i handen som hade varit förbi på "salvia" å köpt till MIG!! :) jag blev alldeles rörd! såå gulligt av henne. sånt uppskattar man alltid! så, tack så mycket Solveig!!!! 


   
på kortet stod det: mari, stort tack från en jättenöjd kund. lycka till med det nya hemmet!! solveig.

den kommer passa perfekt på våran nya balkong!! :)

nu e det dags å packa lite. see ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0