snart en eftermiddag me

sen så...... :) ledig, ledig å ledig!!!

gött mos som man säger :)
maja myste så gott jämte mig inatt, min goding!! :) men det värsta e när man vaknar å hon ligger på magen med rumpan vänd mot ansiktet...hehe, luktar sådär får jag säga. haha, men det e mysigt ändå. då när det händer brukar jag vrida på mig så jag inte har hennes bak mitt framför mig. men man vill ju inte att hon ska tro att jag inte vill ha henne där så jag måste vara så försiktig. :) det e ju så få gånger hon sover jämte mig nu så då vill jag att hon ska vara hos mig.

imorn e det dags för dansföreställning igen, ska bli kul. alltid roligt å stå på scen. imorn ska jag inte springa in fel bara som jag lyckades göra på andra föreställningen i söndags. jag sprang in tidigare än vad vi skulle :) så Tola sprang efter. så jag inte slapp å stå där inne själv å inte veta vad jag skulle hitta på så att det inte skulle synas..... :) vi ställde oss i varsinn pose, å så stod vi där tills musiken kom igång igen, å då kom resten in..... moahaha!! :) fasiken så det kan bli ibland, men det bästa e om man kan rädda upp det så bra som vi gjorde ändå. så publiken tror att det ska vara så. vi fick en å annan applåd å busvissling :) hehe.... så dem gillade det skarpt!!!

snart ska jag äta mumsig potatisgratäng med kyckling till lunch....mmmmmmm!!! :)
men nu innan lunchen ska jag greja lite här... så hörs mer ikväll!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0