puh...torkar svett i pannan

a nu e det mycket i huvet som snurrar :) ännu en dag avklarad, 2 föreställningar har det varit idag på dansen. båda gick jättebra!!! såååå kul!! :)
imorn e det 1 föreställning, men då har jag ju 80´s festen, så jag å syrran kan ju inte vara me då. men på lördag e vi laddade igen att stå på scenen :) eller a, det får la vi se....hehe... ska ju överleva morgondagen först!!

ska bli såååå kul imorn, bilen e full med högtalare å diverse grejer, tjohoo!!!! :)

håller på med att få ihop bra musik nu till festen. så jag får be om ursäkt att jag inte har skrivit förrän nu, men det e mycket att stå i. å så har jag varit på dansen hela dagen.

imorn kommer jag inte kunna skriva nånting. men på lördag kommer en massa kort å information om hur 80´s festen har varit :)

ha det så gott!! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0