kinnekulleträffen

a, idag har jag varit på kinnekulleträffen. det blev en session med kjell som vi hade bokat upp tidigare att vi skulle göra. å jag fick se lite snabbt i hans kamera på bilderna, å dem kommer bli sååå bra tror jag... han e jäkligt duktig. kul att få arbeta med en sån grym fotograf. :) längtar till att få se dem klara.
skulle blivit en session med rolf oxå men det blev så sent å molnigt så det vi hade tänkt oss blev inte så, så vi ska fixa det en annan dag istället.

har precis kommit hem, e seg efter bilresan....blir att lägga sig tidigt. har inga kort från stället vi var på, hade ingen tid att ta några egna bilder, men ni får se bilderna sen från fotningen. :)

å åter till jobbet imorn, ny vecka att vänta sig... ska bli skönt ändå....

nu ska jag få i mig lite mat, sen en film med markus.

ha det gott.
så hörs vi imorn
ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0