har fått 1.....

......kort utav dem vi fotade i söndags....det blev så fint :) ser fram emot att få se dem andra 3 :)
han e så duktig "kjell sangberg" som fotade mig. det fanns ju många fina bilder man skulle vilja ha, men det blir endast 4 jag får tyvärr... men det e ju alltid nåt :)

nu har jag slängt i mig rabarberpaj, å jag får nästan lite ångest....varför e jag så dum?
jaja, nu e det försent....hehe :)

idag bokade jag in en tysklandsresa. jag ska med innebandylaget TT till tyskland. vi åker buss. ska inhandla till festen som smått börjar närma sig...det sparar vi in mycket på. så det e ju riktigt bra att jag kunde henka på där. bussen går 00.40 hemifrån fredag natt, å vi e åter lördag kväll tror jag. så det e bara hem å lägga sig så jag orkar söndagen, för då e det genrep hela dagen på dansen.

imorn kanske ni kan få se bilden som e färdig... :)
hörs imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0