glamour

glamour tidningen damp ner i brevlådan idag :) 

   

kul....jag kommer få några nummer av dem helt GRATIS!!!.........

alltid trevligt med överraskningar. mer sånt hehe..... :)

nu har jag druckit en massa kaffe, laxen ska alldeles strax in i ugnen, till det blir det pasta. sen ska jag åter till jobbet. efter jobbet e det iväg å köpa present till min lilla Maja som fyller 3 år idag!!!!!!!!!! grattis min älskade maja!!!!!!!!!!


   

   

   

   
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sen efter jag har firat av henne, ska jag packa inför tysklands trippen, som börjar 00.40 inatt, å så ska jag göra mig i ordning inför kalaset jag ska på ikväll. ska fira min brors fru å hennes dotter sandra. :) ska bli kul, dem har flyttat nu me, så ska bli kul å se hur snyggt dem har gjort i ordning i den nya lyan. dem har totalrenoverat hela huset. 

kommer nog inte höras mer nu förrän imorn eftermiddag/kväll, när jag e åter från tyskland. men då kommer det en massa kort från den trippen.... :)
ha det så bra!! kram

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0