buller å brak.....

.....å en maja som yrar runt... :) stackarn. hon fattar inte vad vi håller på med. allt packas ner, å stökigare å stökigare blir det. knappt att hon kommer fram till maten längre, hehe :)
min lilla pluttinutt!!!!

håller på att laga mat, det blir kött, färskpotatis å beaniesås.......mmmmmmmmmmumma!!
hungrig som en varg e jag. åt inte så mycket till frukost så får la skylla mig själv.

fasiken vad det blåser ute. det började redan igår kväll, då jg nästan trodde träna här utanför skulle dras med i starka vinden. vi får hoppas det avtar snart. bra att det håller upp iaf. inte kul om det hade regnat oxå.

nu måste jag fortsätta med maten. hörs mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0