80´s

ja då var jag tillbaka, bättre sent än aldrig......hehe :)
sista dansföreställningen gick jättebra den me. skönt att det e över nu. kan man lägga det bakom sig....
nu lite kort från gårdagens fest...

   

   

   
    marinas mamma vivi, min mamma, jag, hilevi, marina å caroline

   
    jojjo, lisa å nathalie

   
    johan, robert, daniel å tomas

   
    pär å niklas


   
    johan, daniel, andreas, caroline, linda

   
    darrell

   
    jag å tvillingsyrran mona

   
    anel å min andra syrra michan

   
    jag å mona med våran barndomskompis amelie

   
    jag, malin å becca

   
    min pudding markus

ja, otroligt kul hade vi.... å snygga var vi!! :)

nu ska jag snart kosa te sängs.... hörs imorn igen. adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0