Tommy 30 år!!!

  


   
    tommy å maria å deras mega barbord :)

mycket trevligt var det igår. han fick jättefina presenter. å lilla wilma fick sin present från mig å markus me.  :)

   

fick aldrig nåt kort på hela min outfit igår, glömde bort det :(

vill göra nåt kul idag, men kan ju inte gå härifrån, har tvättid hela dan. å vi har så mycket tvätt att jag måste verkligen ställa klockan så jag vet när maskinen e klar, för jag har ingen tid att förlora. det e ju så härligt väder, verkligen vår idag!!
men men, jag har ju fönster att kika ut igenom :) hihi....
makus ska snart iväg å jobba. tycker synd om han, aldrig kul en söndag! å jag har dansen senare idag, ska bli kul faktiskt.
nu e det frukost.... kram

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, tror med hon kan gå långt där. Hoppas på det i alla fall.

2009-03-15 @ 11:59:11
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0