systrarna Olsen

vem vill inte se ut som dem?..... fasiken så snygga dem e!!!! 

   
 
   

  

  

å inte bara deras utseende e snyggt, dem har ju även en riktigt snygg klädstil. dem har bra smak, dem vet vad dem sysslar me omman säger så. :) jag kan sitta å titta på dem i timmar.... å sen tänker jag att jag vill vinna en jäkla massa pengar så man kan få shoppa loss å handla allt snyggt man ser.
aja.....dream on.......!!! kan jag ju då säga till mig själv! :)
jag å min syrra älskade filmen dem gjorde "två ska man vara", vi kunde se den flera ggr om dagen om det skulle vara så. så mysig.... :)

ikväll blir det ingen träning, ska vila kroppen nu till testet imorn. sista veckan nu med kursen. kommer kännas konstigt, att inte ha en tid å passa mm. man har ju kommit varandra väldigt nära me. man e som en liten familj :)
ska fotas på söndag igen. :) ska bli kul!!!
nu ska jag luta mig tillbaka å bläddra bland tv-kanalerna.... ha det gott!! kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

dem dem dem.... oftast är det de

2009-03-02 @ 21:50:15
Postat av: Sofia

jäkligt snygga ;D jättefin blogg jag kommer följa! ^.^

2009-03-03 @ 17:22:36
URL: http://www.fisen.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0