hej hopp

söndag, blå himmel å sol å en härlig fågelsång utanför.... :) härligt. å bra mår jag idag me,aldrig fel!!!
igår var jag å ett par kompisar på hotellet här i kinna, lite utgång..... det var mycket trevligt! å som sagt idag mår jag prima... har tyvärr inget kort på gårdagens outfit, men jag hade på mig den nya klänningen, en svart kort jacka/tröja, svarta strumpbyxor, å svarta pumps.
på väg hem igår så hade jag följe med johanna å andreas en liten bit, men när jag skulle börja gå själv så kände jag att en kille som gick en bit bakom mig, började gå med snabbare å snabbare steg efter mig..... jag hade johanna med mig i telefonluren så jag sa det till henne å började springa.....som tur var kom jag hem välbehållen, men fasiken vad äckligt det var.... ursch!!! hemskt..... mitt hjärta var utanför kroppen där ett tag....

a nog med det.... idag har jag tvättid hela dan, så en slapp å härlig dag blir det inte :) men det e ganska lugnt... sen e det ju dansen kl.17.15. ska bli kul!!

nu ska jag ner å slänga i en ny maskin med tvätt å sen diska.......tjohoo!!
hörs senare... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0