haft visning

en som e sugen på att ta över våran lägenhet var här nu för en stund sen å tog sig ett kik :) sorgligt att höra när en familj ska sära på sig. hon ska flytta in med sina 2 söner, en på 10 å en  på 13 år. som får dela på ett sovrum. inte det roligaste när man e i den åldern. men vad ska man göra när man ska skiljas å flytta från ett hus å blir ensamstående. man har ju inte råd med världens största lya. 
man vill ju aldrig hamna i den sitsen själv, min sista önskan verkligen!!! nä, jag å markus får hålla ihop när vi väl sitter där med ungar, det hoppas jag verkligen! det gör väl alla.... 

ska egentligen inte sitta här nu å skriva, bör vara på gymmet nu å träna. nu för tiden dalar det åt fel håll för mig....:) inte bra, förra veckan blev det inte mycket träning, å idag en måndag som denna brukar vara min träningsdag. å imorn blir det ingen heller, för då ska jag å marina ses å fixa inbjudningskorten till våran 25-års fest! så på onsdag måste jag till gymmet.

nu ska jag luta mig tillbaka å kika på tv.....
hörs mer imorn.
kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0