gött, snart halva veckan gått

längtar så till helgen, men veckorna går ju så fort så snart e helgen kommen!!! :) på fredag ska min mamma + syskon med familjer komma å fira markus. å då ska jag oxå fira markus, han kan inte vänta tills på måndag (då han fyller 23) på att få min present, å inte jag heller. vill ge min present på fredag me :) hehe.... 
på lördag e det nog fest....utgång här i kinna tror jag. 
på söndag e det en slappardag + dansen. 

ska slå in markus present nu me, får passa på att greja med det nu när han jobbar natt. så inte han kommer smygandes å försöker tjuvkika, för det vet jag att han hade gjort :) han e som en liten unge som inte kan hålla sig :) gulligt!!!....

   

   
    midsommarafton förra året.....jag å min älskling!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0