beslutsångest

vet inte vad jag ska hitta på till min pojkvän i födelsedagspresent.......???
dagen närmar sig ju.....börjar få lite panik!! har en idé men vet inte om jag ska ta det eller inte. kan ju inte skriva mer, så ingen hjälp kan jag ju få av er. han kikar nämligen in här ibland å lusläser.... :)

idag har det åter vart jobbet, å så har jag, emma, jill å simon hunnit med en fika ute i det fina vädret. sååå härligt var det. VÅREN e här!!! det var så skönt å känna värmen från solen.
har oxå hunnit med gymmet nu ikväll, jag styrketräna igenom kroppen, alltid så skönt efteråt!
så nu behövs det lite påfyllning i magen :)
ska först lägga ut ett kort på min nya vårjacka jag fick köpt igår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0