regnar, ja det gör det allt

å inte kommer det bli bättre enligt väderprognosen... suck å åter suck!!!
jaja, vad ska man göra, kan inte deppa ihop för det... får göra det bästa av situationen. hoppas hoppas verkligen på bättre väder till midsommar, vi ska ju iaf vara vid kusten, så då kan man ju ha lite tur. vi får hålla tummarna!! :)

undra om det kommer nån bra film idag?

hade en liten lucka i eftermiddag, så jag stack till "wilma" för att kika lite. inte för att jag skulle handla nåt direkt. men man vet aldrig, kan ju hitta nåt behövande.... å det gjorde jag oxå.... hihi... :) ett par vår/sommar stövlar. awesome!! ska lägga in en bild här lite senare...

nu måste jag få i mig lite kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0