ny vecka

första dan avklarad på den nya veckan. :) 
fick ju cyklat till jobbet idag. min bil var inne på lagning, men det var riktigt skönt. borde fortsätta med det, både nyttigt å behövande. särskilt för ens bakre delar....hehe :)
fick hämtat min bil nu efter jobbet, så jag får tvinga mig själv nu att ta cykeln istället. så man kommer in i en ny rutin. det e ju bara det som gäller. man gör det av ren vana att sätta sig bakom ratten. jag har ju så nära till jobbet, så det e fruktansvärt dumt å ta bilen.
på vägen hem från rydboholm där jag hade lämnat bilen, så åkte jag om syrran å blev bjuden på hamburgare. :) det var mycket gott, vrålhungrig som jag var :)
berättade för henne om en behandling en kund berättade om idag som botar allergier mm.... hade ju varit såååå skönt å slippa sin pollenallergi. så jag ska lätt kolla upp den här behandlingen å ge det en chans. :)
imorn ska vi köpa oss en gräsklippare. gräset börjar bli lite vildvuxet nu här ute. ser inte så roligt ut.

nu ska jag slänga mig tillbaka i soffan. ses imorn kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0