måla

god morgon gott folk... :)
nu sitter jag på jobbet 1 timme innan jag har min första kund så jag hinner upptatera min blogg. allt för er!!! :)

idag jobbar jag till 16.00, sen efter det så ska jag å markus köpa färg å börja måla om i tvättstugan. inget roligt nu under tiden, brötigt värre, men fint kommer det nog bli när det e klart. :)
i morses kom en kille å bytte ut en av våra toaletter. fräscht värre måste jag ju bara säga :) hehe....

urk vad kallt det har blitt me, man e inte van. glömmer att ta på mig en jacka när jag går ut, så man fryser ju så in i norden. men men , jag hoppas verkligen det dåliga vädret håller i sig, så vi får hem målarn som ska fixa 3 rum åt oss. dem var inte godkända av hyresvärden, så vi får dem fixade. tack vare att dem som bodde där innan har slarvat så med sin målning. gött för en annan :) målarn kan endast komma när det blir väder för han har så mycket å fixa nu utvändigt. men han sa att så fort det blir dåligt väder så prioterar han oss först. NICE!!!!!!
kort kommer sen....

lilla majsan gillar våran nya uteplats.... 

   

   

   

nu måste jag värma mig med en kaffe...

Kommentarer
Postat av: nadja

vilken fin katt :)har själv en katt var ut med han igår :)

2009-06-11 @ 18:23:49
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0