fredag

underbart!!!!! :) har ju typ vart ledig hela dagen, så det har varit gott! men stressigt värre har det vart. vet inte hur många affärer vi har varit i idag nu när vi var i borås. har kollat lite grejer till det nya hemmet. vi hittade en grill, en stor sån me. :) sen lite nya prydnadssaker, som vi dock inte behöver, men men.... :) ja, vad var det mer vi köpte....jo, lite plugg å skruvar oxå. hehe....

kort på våran snygga grill får ni se när den e uppmonterad. :)

till amelie - ska lägga in mer kort på lyan, men vill komma i ordning lite mer först :) e lite smårörigt lite här å var nu fortfarande. :) men håll ut, håll ut!!!! pussar till dig!!

idag har jag gjort nåt roligt me, har äntligen skickat in min ansökan till MUA kursen till hösten. såååå spännande det kommer å bli, å roligt förstås!! så nu vet man att det verkligen kommer å bli av. det kommer å bli 10 tuffa veckor för mig. kommer att åka in till göteborg med 06.25 bussen å så börjar kursen 08.00-12.00. sen får jag ta bussen 12.10 hem till kinna igen, å då e jag tillbaka i kinna kl.13.25. börjar jobba 14.00 å så får jag jobba hela eftermiddagarna. fullspeckade dar med andra ord, men det får gå. e endast 10 veckor, så det kommer gå fort tror jag. kul ska det bli iaf!!! :)

tittar på talang nu på 4:an, vet inte vad jag ska tycka egentligen om alla deltagare som e me. för å nackdelar med alla hitills. det e svårt å peka ut en värdig vinnare. jag tycker verkligen det ska vara en UNIK talang. å det e svårt å där vad som e en unik talang å inte. jaja....det ger sig det me.

nu ska jag småpyssla lite... hörs mer imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0